Buscar este blog

miércoles, 10 de abril de 2013

¡ ENTRE MULTIPLICACIÓNS E DÍAS DE CHUVIA!

Así pasamos o tempo adicado ás Matemáticas, reforzando as contas de multiplicar, aprendendo táboas novas e intentando resolver os problemas que teñen, afortunadamente, sempre solución. As aprendizaxes de Medio van aumentando día a día dun xeito moi satisfactorio. Aproveitan o Plan Lector, ademais de para desfrutar dun tempo de imaxinacióne aventuras, para mellorar a súa língua galega. Estou segura de que, a modiño, serán quen de falalo igual de ben que a língua castelá. So é cuestión de tempo e teñen todo o do mundo. Aproveito esta entrada para pedir desculpas polos erros que eu poida cometer  á hora de correxir exercicios ou "exames". Ás veces o meu interés por correxir todo todos os días ten como consecuencia equivocacións nas miñas correccións. Agradezo os seus comentarios ao respeito porque me serven para intentar mellorar cada día tendo presente o famoso dito "vísteme despacio que teño présa". Segue a chover mais a primavera xa está connosco.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Puedes dejar aquí tu opinión, comentarios o lo que desees...