Buscar este blog

jueves, 4 de octubre de 2012

¡VENTO EN POPA...!

Perdoade por tardar tanto en contarvos as cousiñas da clase, estiven cunha farinxitis bastante forte que me deixou afónica e o agasallo, que aínda dura, dunha fábrica de secrecciones nasais infinitas, mais todo pasa. A principal novidade nestes días foi a experiencia de estudar e de dicir o estudado en Coñecemento. Eu estou gratamente sorprendida xa que case todos os rapaces e rapazas souberon todo perfectamente, e os que non estou segura que foi debido aos nervos. Día a día irán acostumándose a esta rutina e, sen decatarse, aprenderán conceptos que os farán máis sabios. Non levan Medio todos os días, o que si levan é o capítulo para ler e ilustrar. Para evitar posibles esquecementos escribirán na axenda as súas tarefas. Gustaríame poder ser eu quen as escribise pero non hai tempo material. Xa sabedes como corre o tempo!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Puedes dejar aquí tu opinión, comentarios o lo que desees...