Buscar este blog

miércoles, 6 de marzo de 2013

¡REPASO DAS TÁBOAS!

Os vosos fillos e fillas mañán volverán facer o "exame" de táboas ata o cinco, incluido. Xa veron como foi o primeiro, ben pero con posibilidades de mellorar. Saíron moi ben as multiplicacións das táboas do 0, do 1 e do 2 mais a partir do tres non saíron tan ben. Non pensen que fago estas probas por capricho meu, comprobei que é o único xeito de aprendelas sen contar cos dedos, explicándolles aos rapaces que non lles vou deixar tempo de máis para ir contando nas súas mentes sen saber verdadeiramente as táboas. Díxenlles tamén que estudar as táboas era como aprender a andar en bici: unha vez que se aprende non se esquece xamais. Están traballando ben aínda que os despistes nas copias que fan do encerado ( todo o que eles escriben xa está escrito por min nas pizarras) pódelles dar idea do despistados que están ás veces. Tampouco fágolles repetilos na casa por capricho meu, chegado este momento do curso, despois de intentar que atendesen ao que fan milleiros de veces antes de chegar a este traballo na casa ( para os que non o copiaron ben na clase) e querendo cumprir os obxectivos que teñen que ir acadando en cada tramo do curso, penso que pode servirlles de axuda e de reforzo as posibles copias que teñan que facer. Esa é a miña intención: axudalos a aprender, axudalos para chegar a Terceiro de primaria o mellor preparados posible. Seguro que o conseguen. Teño toda a miña confianza posta neles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Puedes dejar aquí tu opinión, comentarios o lo que desees...